[O1] Tarcze hamulcowe - wątpliwości odnośnie dalszej eksploa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • qwyq
    Classic
    • 2005
    • 39

    [O1] Tarcze hamulcowe - wątpliwości odnośnie dalszej eksploa

    JOY, powiem Ci tak jak ja bym zrobił.

    Jeżeli miałbym możliwość kupienia 1.8 TSI to bym kupił , nie wchodziłbym w 1.4 bo :

    -nie uznaję aut które mają małe pojemność i dużą moc , już to przerabiałem
    -brak mocy pod pedałem a Superb waży swoje
    -łatwość sprzedaży później
    -mocniejsza baza do chiptuningu


    :wink:
    Just Grisza
  • grzegorz
    Ambiente
    • 2005
    • 128
    • Octavia II combi (1Z5)
    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
    • BMM 2.0 TDI 140 KM

    #2
    [O1] Tarcze hamulcowe - wątpliwości odnośnie dalszej eksploa

    Od wewnętrznej strony na tarczach, w miejscu gdzie tarcza nie pracuje z klockiem, mam duże wgłębienia ok 2-3mm od rdzy. Tarcze (seryjne) mają 62kkm, grubość mieści się jeszcze swobodnie w dopuszczalnym zakresie >19mm i ma 20,7mm. Klocki już są do wymiany ok 5mm, zaświeciła się kontrolka zużycia. I stąd moje pytanie, czy taka korozja jest dopuszczalna, normalny stan, czy może tarcze należy wymienić.
    Załączone pliki
    życie zmienia marzenia ...
    1.9TDI ALH powered by MT: 120KM/260Nm

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Jak grubosc jest w normie to nie ma co kombinowac. Zawsze mozna tarcze zdjac i odczyscic szczota druciana dla lepszego samopoczucia.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • marekzu
        L&K
        • 2007
        • 1412
        • Superb II combi (3V5)

        #4
        ewentualnie delikatnie zeszlifowac rant aby nowy klocek pracowal cala swa powierzchnia

        Komentarz

        • grzegorz
          Ambiente
          • 2005
          • 128
          • Octavia II combi (1Z5)
          • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
          • BMM 2.0 TDI 140 KM

          #5
          Zamieszczone przez Maicroft
          Jak grubosc jest w normie to nie ma co kombinowac. Zawsze mozna tarcze zdjac i odczyscic szczota druciana dla lepszego samopoczucia.
          W miejscu pracy z klockami w normie, natomiast od powierzchni ciernej do tarczy ABS'u znacznie poniżej zżarte tak do 3mm, martwi mnie jedynie to, że to jest fragment nośny całej tarczy (była grubość ok. 9-10mm a teraz jest 7mm) i gdyby korozja szybko poszła dalej, to tarcza może się urwać. Mam do Was pytanie, czy to tak się dzieje i w tym miejscu taka korozja to norma, czy to nietypowy przypadek.
          życie zmienia marzenia ...
          1.9TDI ALH powered by MT: 120KM/260Nm

          Komentarz

          Pracuję...